Owari no Seraph

ED 1

[اسرافیل پایانی]

 


دریافت

The corner of a familiar white birdcage
گوشه ی یک قفس سفید پرنده ی آشنا،

 the bud that gained a heartbeat
جوانه ای که تپش قلب یافت(منظور شکوفا شدن)

their abandoned voices
صداهای متروکه ی آنان،
 dizzied by the shadow of memories
با سایه ی خاطرات سر در گم شد

I need your blood
من به خونت نیاز دارم

Chanting ,You read love
شعار میدهم "تو عشق میخوانی"

The red lights struggle
نور قرمز تقلا می کند

The sound I snuffed out, the reason I forced open
صدایی را که من خاموش کردم، علتی که باعثش شدم

Simply line up in parallel
به سادگی موازی هم نقش می بندند

Come on break it down for me
بیا ،این را بشکن برایم

a river will flow
رودخانه ای جریان خواهد گرفت

even pointless lust tolls the bell of interest
حتی انگیزه ی بی هدف ناقوس علایق را به صدا در میاورد

Parched for repentance
و من بی هیچ پشیمانی

I reach the intent played in quadruple time
 هدفی که در  چهار گانه ی زمان بازی کردم را بدست آوردم


from : viva-avalanche.blog.ir